Naar het hoofdkantoor:

Trein of bus:

Vanaf station Geleen-Oost loopt u het winkelstraatje in, dat tegenover het station is gelegen. Aan het einde van de straat komt u op de Oranjelaan. U steekt de Oranjelaan over en loopt direct linksaf langs de flats. U volgt het trottoir, dat naar rechts afbuigt. U loopt door tot de kruising Oranjelaan, Irenelaan, beekhoverstraat, Pieterstraat. Op de hoek Oranjelaan - Irenelaan ziet u een groot wit huis. In dit gebouw is onze stichting gevestigd. De witte deur links geeft toegang tot ons centrum.

Auto:

Via de autobaan A76 richting Eindhoven, Heerlen of Maastricht neemt u de afslag Geleen-Beek. U rijdt respectievelijk links- of rechtsaf richting Geleen. Bij de eerste kruising met verkeerslichten slaat u rechtsaf naar de Jos Klijnenlaan. Deze wegt blijft u volgen (over twee rotondes rechtdoor rijden) tot aan de volgende rotonde. Deze rotonde is herkenbaar aan een klein kapelletje aan uw linkerzijde. Op deze rotonde gaat u naar links en blijft deze weg volgen tot en bij een bocht naar links komt. In de bocht ligt een drempel die u moet over steken. U kunt nu rechtdoor naar de Irenelaan. Herkenningspunt is het park 'Burg. Damenpark', dat aan uw linkerzijde ligt. U rijdt de Irenelaan geheel door tot aan de kruising Irenelaan, Oranjelaan, Beekhoverstraat, Pieterstraat. Op de kruising ziet u aan uw rechterzijde een groot wit huis. In dit gebouw is onze stichting gevestigd. Ingang centrum is gelegen aan de oranjelaan. De witte deur links geeft toegang tot ons centrum.