Expertisebureau Helse Liefde

Expertisebureau Helse liefde is opgericht om het loverboy probleem in Limburg beter aan te pakken door middel van hulpverlening, voorlichting en trainingen.

Vanaf 1997 bestond al het project 'helse liefde' dat zich voornamelijk richtte op voorlichting aan scholieren, docenten en beroepsgroepen. Gezien de noodzaak van uitbreiding en deelname aan het project  'Aanpak loverboys Westelijk Mijnstreek ' was de oprichting van een specifieke stichting een grote noodzaak. Expertisebureau Helse Liefde is een onderdeel van Stichting Manna maar functioneert autonoom.

Het aanbod van Expertiseburea Helse Liefde is het navolgende:

• voorlichting geven aan scholieren, docenten, ouders, beroepsgroepen
  • ouderbegeleiding en ondersteuning aan betrokkenen via persoonlijke consultatie of lotgenotengroep
  • begeleiding van slachtoffers d.m.v. een 'buddytraject'
  • behandeling en ondersteuning d.m.v. specifieke hulpverlening
  • aanbieden van opleidingen, cursussen, trainingen en workshops betreffende loverboy problematiek

Aan het aanbod zijn soms kosten verbonden. Meer informatie hierover treft u per onderwerp aan op de website van Expertisebureau Helse Liefde.

U kunt uw vragen ook via het contactformulier aan ons stellen. Als u de noodzakelijke gegevens naar ons mailt, nemen wij zo spoedig mogelijk met u contact op.

Tevens kunt u tijdens de openingstijden van onze administratie uw vragen stellen. Het telefoonnummer hiervoor is 046-4741622.