Stress en burnout klachten

Iedereen ervaart stress. Soms wordt de stress zo groot, dat het negatieve invloed krijgt op het functioneren. Dan is het goed om hulp te zoeken.

Stress en burnoutklachten komen steeds vaker voor. Veel mensen lijden aan psychosomatische klachten, voorkomende door te hoge eisen aan zichzelf of aanspraak aan de optimale mogelijkheden. Steeds vaker zoeken mensen naar rust maar komen niet tot een dergelijk moment. Men raakt vermoeid, gestresst en uiteindelijk opgebrand. De gevolgen kunnen groot zijn, zowel voor de betreffende alsook voor de omgeving. Menige relatie komt door deze problemen onder grote druk te staan.

Stichting Manna begeleidt mensen met stress- en burnout klachten. Door middel van gesprekken, schematische aanpak en fysio benadering. Bovendien worden re-integratievoorstellen gedaan aan de bedrijfsarts en/of Arbodiensten. Binnen stichting Manna werken meerdere ervaren gediplomeerde stresscounsellors.

In meerdere gevallen worden de kosten door de ziektekostenverzekeringen vergoed.